Page 14

RACC_488_CAT

La revista del RACC recull en aquestes pàgines les opinions i les consultes que ens han fet els socis sobre la mobilitat i els serveis que el Club presta a la carretera, a la llar i en els viatges. Aquí tens alguns dels últims casos que hem rebut. Envia el teu missatge a participa@revista.es. RACC 14 desembre 2015 cartes dels socis de viatge de nuvis i el cotxe falla El meu marit i jo érem de viatge de nuvis a França i el cotxe ens va fallar. Us felicito per la vostra feina i per l’atenció exquisida del personal de l’àrea internacional, que va estar en tot moment amb nosaltres i ens va solucionar la tornada a casa. Gràcies de tot cor! Sempre recomano els serveis del RACC. Realment ser soci val la pena. _T. Bonet a França i sorgeix un problema mèdic Aquest estiu em vaig fer un tall al peu quan era a França. Vull agrair tant l’atenció que vaig rebre del RACC per telèfon, com els mitjans que ens van oferir. Va ser un petit incident però ens va sorprendre gratament la rapidesa i disponibilitat: a les 7.30 h del matí teníem un infermer a l’hotel. Un cop més, gràcies. _J. Calsina des d’orense amb xofer Us escric per donar-vos les gràcies pel servei que em van prestar fa poques setmanes. Un xofer em va traslladar des de Verin (Orense) fins al meu domicili a Catalunya, ja que em trobava convalescent d’una bronquitis aguda. El servei, immillorable, i el xofer, una persona encantadora. No tinc paraules. Val la pena ser soci del RACC. _J. Ribas senyals en mal estat a la N-ii A la N-II en sentit nord, uns metres abans del PK 754, hi ha un senyal d’orientació que indica el desviament a poblacions com Figueres, Castelló d’Empúries, Empuriabrava (en minúscula al senyal) i Roses. Uns metres després hi ha una altra senyal d’orientació que indica el desviament final a aquestes poblacions. El problema és que tots dos plafons es troben en molt mal estat de conservació i, a més, la tipografia és petita i no reflectant. _M. Fíguls Fundació RACC_ Després de constatar que els senyals es trobaven en mal estat i que a més no s’adequaven a la normativa de senyalització actual, tractant-se d’un cas especialcruïlla de carrils a l’antiga n-340 l’antiga n-340 conviu amb un carril bici entre la riera de riudecanyes i el carrer Jaume Ferran de cambrils. És molt perillós, ja que es tracta d’una via no desdoblada, amb trams de velocitat màxima de 80 km/h i on el carril bici coincideix de vegades amb carrils d’acceleració i desacceleració. _J. Vallès Fundació RACC_ Hem constat la perillositat del tram, que hauria de tenir un carril bici segregat completament del trànsit motoritzat. Proposem desviar el carril bici el més a prop possible del límit de la carretera, limitar la velocitat a 50 km/h quan hi hagi carril bici i reforçar la senyalització .


RACC_488_CAT
To see the actual publication please follow the link above