Page 22

RACC_486_CAT

Com evitar accidents de trànsit amb animals. Saps el pes que assoleixen els animals feréstecs quan xoquem contra ells? Per exemple si un vehicle circula a 60 km/h i xoca contra un senglar, aquest arriba a un pes de 3,5 tones. Com si fos un rinoceront! A #RACCBloc et recomanem com circular en una carretera on poden creuar animals i, en cas que passi, com reaccionar. RACC 22 juny 2015 SabieS que… Al teu PC, tauleta o smartphone El més vist a blog.racc.cat Les millors cançons per conduir ‘500 miles’ dels escocesos The Proclaimers és una de les cançons preferides dels socis RACC per conduir. No et perdis la llista completa a #RACCBloc. SOS Els cinc contratemps que poden arruïnar el teu viatge. Fa anys, una naviliera va regalar a tots els seus creueristes una maleta per guardar els souvenirs; i totes eren iguals. Resultat: ningú sabia si la seva maleta havia arribat. 760cv Tres motors per a tres tenors: Mansell, Schumacher i Button. Vídeos de Mansell (amb el seu Renault FW 14 de 760 CV!), Schumacher i Button al Circuit, per reviure l’evolució dels motors de F1. PO-255 Si ets motard, no et pots perdre aquestes carreteres. Com ara la PO-255 entre Ponte Caldelas i Cañiza (Pontevedra), una estreta carretera de 45 km entre boscos d’eucaliptus. Te’n diem nou més. 6 trampes Les sis trampes de l’assegurança de cotxe barata. Compte amb els anomenats “tot risc”. Darrere d’una prima econòmica s’hi pot amagar una franquícia molt alta. Pot ser que, de vegades, contractis una assegurança baixa, però el dia que arregles el cotxe estàs obligat a pagar un import fix desmesurat. T’expliquem sis “trampes” habituals que pots trobar-te en una assegurança barata. 60 km/h 200€ de multa Circular amb un maniquí de copilot i altres multes. A Espanya, l’any 2012, van enxampar i multar amb 200 euros un conductor per portar un maniquí com a copilot. Què pretenia? Doncs aprofitar el carril BUS-VAO de l’A-6 (autovia de la Corunya) per a turismes amb un mínim de dos passatgers. Però n’hi ha més… entra a #RACCBloc.


RACC_486_CAT
To see the actual publication please follow the link above