Page 63

RACC_487_CAT

Vocació de servei a la carretera, als viatges i a la llar Ha acabat l’estiu, l’època de més feina per al nostre servei d’Assistència, i que aquest any, en especial, ens ha demanat un esforç addicional. Els passats juliol i agost, les assistències mecàniques van créixer un 44% respecte de la mitjana de l’any. L’augment de la mobilitat i l’envelliment del parc automobilístic general han exigit el màxim del nostre servei d’Assistència Mecànica. Hem fet els màxims esforços perquè els socis poguessin marxar de vacances tranquils, sabent que el nostre Club respondria en els moments clau. Entre els milers de casos que hem atès, vull destacar-ne tres que em semblen prou il·lustratius del tipus de servei que prestem. Per exemple, el d’un soci que mentre viatjava per Suïssa de nit, amb la seva parella, i en mig d’una forta tempesta, va patir en el seu cotxe una avaria que no es podia reparar. El RACC es va fer càrrec del taxi a l’aeroport, dels bitllets d’avió per tornar, i de recollir el vehicle i transportar-lo fins al taller de Barcelona que el mateix soci ens va indicar. Un altre soci va patir un infart a Alemanya amb una posterior intervenció quirúrgica per implantar-li tres ‘stents’. Després de dos dies a la UCI i quatre a planta, i d’acord amb el metge alemany que el va operar, el RACC va enviar un equip mèdic propi per acompanyar el soci en la seva tornada amb avió, i amb ambulàncies de suport, també des de l’aeroport de Barcelona fins al domicili. També una sòcia del RACC va trucar angoixada perquè, de manera accidental, la porta del seu domicili es va tancar de cop, quan anava a passejar el seu nadó amb el cotxet, deixant-la a ella fora sense claus i al seu fill petit sol, dins de l’habitatge. L’actuació del Club va ser immediata per mobilitzar d’urgència un especialista que va arribar en un temps rècord per obrir la porta. Són només tres exemples recents dels milers de persones ateses pel nostre servei d’Assistència 24h, que vetlla pels socis en el seu dia a dia, quan van en cotxe, moto o bici, quan viatgen per l’estranger o quan són a la seva llar. La llar és, precisament, un dels àmbits d’actuació on el RACC més ha enfortit la seva presència. També aquest estiu, sobretot el juliol per l’onada de calor, els nostres serveis d’assistència a la llar han augmentat un 29%. Això marca una tendència a l’alça just abans del període de tardor, novembre i desembre, en què tradicionalment el RACC presta més serveis a la llar. Tots aquests casos mostren com el RACC és al costat del soci sempre que ens necessita. La qualitat forma part fonamental de la nostra manera diferencial de fer les coses, i per això la nostra organització i els nostres equips estan preparats per oferir els alts nivells de servei que ens demana sempre el soci. La mateixa vocació de servei que oferim a la carretera també la rep el soci, sempre que ho necessita, quan viatja o quan és a la llar. n Xavier Pérez Director General Adjunt Dos soCIs van tenir una avaria al cotXe a suïssa. el racc es va fer càrrec de l'avió de tornada i de recollir el cotxe un soci va Patir un infart a aleManYa. el racc va eNviar uN eQuiP MÈDic Per acoMPanYar-lo de tornada en avió el racc va actuar eN teMPs rÈcorD Quan una sÒcia es va Quedar fora de casa sense claus aMB el nadó a dins RACC 71 octubre 2015 editorial


RACC_487_CAT
To see the actual publication please follow the link above