Page 63

RACC_490_CAT

L’estiu RACC: novetats per als socis Quan arriba l’estiu s’inicia al RACC un període d’activitat molt intensa pel fort augment dels desplaçaments en cotxe i dels viatges dels nostres socis. El compromís d’oferir-los en tot moment un servei i una assistència excel·lents fa que adaptem i millorem els nostres recursos per fer front a aquest repte amb plenes garanties d’èxit. En aquest sentit, el període estiuenc d’enguany presenta interessants novetats. La principal és que a partir de l’1 de juny, el RACC incorpora telèfons 900 gratuïts per a tots els seus serveis. Així oferim ara als socis un contacte amb el Club molt més còmode i amb el nivell de qualitat desitjat, tant en el telèfon de FonoRACC com en el d’Assistència, ambdós d’ús molt freqüent, amb 960.000 i 1,1 milions de trucades l’any, respectivament. També el servei d’Assistència Mecànica s’ha preparat per a l’augment d’intervencions de l’estiu, reforçant els equips operatius a zones turístiques a escala local i internacional, i ampliant la flota per a reparacions a l’instant. El servei, que al juliol i l’agost incrementa un 25% l’activitat respecte de la mitjana de l’any, presenta com a novetat l’opció taller a domicili amb què el soci pot demanar canvis de bateria i de pneumàtics a través del web del RACC, escollint dia i franja horària. L’Agència de Viatges, un altre servei molt demanat pel soci en aquesta època, ha ampliat la seva oferta de temporada i l’acompanya d’avantatges exclusius, com ara els bitllets d’avió a preu de cost, els descomptes per a socis del Club, el servei 24 hores i l’opció de finançament gratuït. L’Agència, que es troba en ple creixement i ha augmentat un 23% l’activitat des de gener respecte de l’any passat, és l’única del mercat que ofereix un viatge compensatori en cas de repatriació per una urgència mèdica. Quant al servei de RACC Autoescola, especialment sol·licitat amb l’acabament del curs acadèmic, presenta novetats com la Teòrica Express per preparar l’examen teòric en una setmana amb classes intensives; la incorporació de dos centres nous (Eixample Dret a Barcelona i Salt, a Girona) i la renovació de la flota de pràctiques amb nous Mini. És l’única autoescola que regala als alumnes un curs gratuït de conducció segura i que permet fer pràctiques amb cotxes 100% elèctrics. Aquests avantatges han contribuït a què, des de l’inici de l’any, l’activitat als centres propis hagi pujat un 140% respecte de l’any anterior. Finalment, volia compartir amb tots els socis el premi “Líder en Experiència Client” que el RACC acaba de rebre, atorgat per l’organisme independent d’avaluació de qualitat STIGA. El guardó reconeix el Club com l’entitat a Espanya que proporciona una millor experiència de client en l’àmbit de les assegurances de l’automòbil. Aquesta distinció, fruit de 16.000 enquestes efectuades per STIGA entre usuaris de 200 companyies, és un nou al·licient per a una entitat de serveis com el RACC, que rep per part dels seus socis una valoració global de 8,65 punts sobre 10. Davant reconeixements d’aquest tipus només podem fer una cosa: donar les gràcies a tots vostès per la confiança que ens mostren dia rere dia. n DES DE L’1 DE JUNY, ELS TELÈFONS D’ASSISTÈNCIA I DE FONORACC SÓN NÚMEROS 900 GRATUÏTS. L’ASSISTÈNCIA MECÀNICA pRESENTA EL TALLER A DOMiciLi, pER A CANvIS DE bATERIA I pNEuMÀTICS. EL RACC ACAbA DE REbRE EL PREMi STiGA “LÍDER EN EXPERiÈNciA cLiENT”. RACC 63 juny 2016 editorial Xavier Pérez Director General Adjunt


RACC_490_CAT
To see the actual publication please follow the link above