Page 65

RACC_493_CAT

La tecnologia que ens apropa encara més als socis El RACC, pensant en oferir el millor servei als seus socis, evoluciona per anticipar-se a les necessitats d’una societat que canvia a un ritme vertiginós. L’elevada velocitat amb què se succeeixen les novetats tecnològiques suposa un desafiament al qual cal respondre amb capacitat d’innovació, flexibilitat i equips altament especialitzats. En aquesta revista trobaran un recull d’iniciatives que expliquen com el RACC està invertint en les últimes tecnologies per fer més fàcil i segura la vida dels socis, i per contribuir al benestar de tota la societat. Un exemple clar és la incorporació dels nous vehicles taller 100% elèctrics Renault Kangoo Z.E. (Zero Emissions), dotats de les eines, equipaments i sistemes informàtics més moderns, unitats que refermen el nostre compromís amb el medi ambient i en favor d’una mobilitat responsable mantenint l’elevada qualitat d’atenció al soci pròpia de la nostra vocació de servei. Aquesta vocació de servei ens porta, any rere any, a estudiar la millora fins i tot de serveis que, segons les enquestes de qualitat efectuades per l’entitat independent Stiga, reben una millor valoració dels socis, com l’assistència mecànica (9,11 punts sobre 10 el 2016), mèdica (8,84) i a la llar (8,81). Els nostres equips, detectant que de vegades el soci que demana ajuda desconeix la seva ubicació exacta, han creat l’app RACC Assistència, amb un sistema de geolocalització que indica als equips d’emergència el punt exacte on han d’anar, guanyant així un temps vital. La innovació en favor de la seguretat dels socis té un altre reflex a Infotransit, servei de gran utilitat social que el RACC realitza des de finals dels anys vuitanta i que ha evolucionat paral·lelament als avenços de les tecnologies de comunicació. Avui grans mancances dels conductors novells era saber reaccionar en cas d’emergència, RACC Autoescola va incloure un curs de conducció segura gratuït per a tots els alumnes de cotxe i moto. Més recentment va crear l’app RACC Autoescola, per facilitar l’aprenentatge interactiu i online de l’examen teòric. I ara acaba d’incorporar un innovador sistema de realitat virtual que permet als alumnes visualitzar situacions conflictives de trànsit amb gran realisme des de l’aula. Aquests són exemples de com el RACC aprofita la tecnologia per oferir un millor servei als socis, com també ho és la nova targeta RACC Master amb tecnologia contactless, que aporta més seguretat i comoditat a aquesta eina d’estalvi exclusiva per als socis mantenint els seus avantatges: gratuïtat, descomptes directes en milers d’establiments i acceptada arreu del món. Al RACC som conscients que vivim en un entorn de canvi constant, en una societat que transforma la mobilitat i l’economia, i capgira la manera de relacionar-nos. Per això seguim invertint i treballant per aprofitar al màxim tots els recursos tècnics i personals al nostre abast, amb l’objectiu de poder oferir un servei cada cop més eficaç i personalitzat als socis. n EL SERVEI D’ASSISTÈNCIA MECÀNICA INCORPORA VEHICLES TALLER 100% ELÈCTRICS. L’APP RACC ASSISTÈNCIA INCLOU GEOLOCALITZACIÓ PER A UNA AJUDA MÉS RÀPIDA. LA TARGETA RACC MASTER S’ADAPTA A LA TECNOLOGIA CONTACTLESS. s’ofereix en un format multicanal: en connexions en directe amb emissores de ràdio, mitjançant el web propi, a través de les xarxes socials i amb l’app RACC Infotransit, que aporta informació en temps real de la xarxa viària d’Espanya i d’Europa validada pels nostres experts en mobilitat. Un altre aspecte de la seguretat viària que ens preocupa és l’adequada formació dels conductors. Fa uns anys, després d’analitzar que una de les Xavier Pérez Director General Adjunt RACC 65 març 2017 EDITORIAL


RACC_493_CAT
To see the actual publication please follow the link above