Page 64

RACC_486_CAT

els socis expliquen la seva experiència El RACC sempre respon en els #MomentsClau Si els socis ho necessiten, el RACC mobilitza tots els recursos. Quatre socis ens expliquen la seva experiència en assistències urgents del Servei Mèdic. “La sensació era que el RACC ho tenia tot controlat” “De viatge a Abu Dhabi, vaig sentir marejos i símptomes d’una mala digestió i, a més, feia un sol aclaparador. Quan ets a l’estranger, fins un refredat t’espanta. El primer que vaig pensar va ser: ‘Truca al RACC’. El RACC va actuar ràpid, va ser tranquil·litzador i molt professional. Et sents cobert. Van posar en marxa tot un protocol que, afortunadament, no va caldre. El que més vaig valorar va ser la tranquil·litat de parlar amb un metge, la sensació que tot ho tenen controlat i l’interès per la meva salut, tot i que ja sabien que m’havia recuperat. Viatjo molt i molt lluny, sovint amb dos clàssics, una moto BMW K75 i un Saab 900, que tenen més de 20 anys. Raons més que suficients per ser soci. El RACC em dóna tranquil·litat i bon servei i ho sé per experiència: he hagut de utilitzar-lo més d’una vegada.” Diego Jambrina Atenció mèdica per gastroenteritis aguda a Abu Dhabi. “Era als Estats Units com si tingués el metge del RACC al costat” “Al març, a Las Vegas, vaig caure i em vaig fracturar l’húmer. Vaig trucar al Servei Mèdic del RACC, que es va fer càrrec de la visita i despeses al St. Rose Dominican Hospital. Després ens van facilitar dos nous bitllets d’avió per tornar a Barcelona. Des que vaig patir l’accident, els metges del RACC no van deixar de trucar-me, interessant-se pel meu estat. He valorat molt aquesta actitud. Era com tenir-los al costat.” M. Lluïsa Lleal Fractura d’húmer als Estats Units Assistència hospitalària, seguiment del cas i gestió de nous bitllets d’avió. RACC 72 juny 2015


RACC_486_CAT
To see the actual publication please follow the link above