Page 8

RACC_486_CAT

RACC 8 juny 2015 mobilitat cidència directa entre la manca de concentració en la conducció i la sinistralitat viària. També va alertar sobre l’elevada accidentalitat dels conductors joves a Espanya (el 2007 morien cada dia 4 joves), fet que va generar un extens informe amb recomanacions que, en gran part, han estat assumides per les autoritats en diferents campanyes de prevenció. Rigor i independència Vint anys són molts anys per passar tan ràpid. Superada ja la infància i adolescència i a les portes de l’edat adulta, arriba el moment de retre comptes del que s’ha viscut. També per a la Fundació RACC. La independència en la presa de decisions és una constant de la Fundació RACC que ha mostrant la seva oposició a l’Administració quan s’apliquen mesures poc raonades, però que també sap treballar al costat del sector públic quan toca. Alguns exemples d’anàlisi sota l’única crítica possible –la constructiva– són el paper de les motos a la ciutat; la política d’aparcament a la ciutat i, particularment la creació de l’àrea verda, que ha servit per reduir substancialment el trànsit procedent de l’àrea metropolitana de Barcelona. La ciutat de Barcelona va ser el punt de partida. I punt de referència també per a la Fundació RACC que va donar la seva opinió sobre iniciatives que finalment no van veure la llum, com ara el desplegament del tramvia per la Diagonal o la limitació de velocitat a 80 km/h en tots els corredors d’accés de Barcelona, que el temps va rectificar i on el RACC es va mostrar especialment contrari. De Barcelona al món Pensar en les persones també passa per vetllar per la seguretat dels vehicles i les carreteres. Així, el 1997, la ➝


RACC_486_CAT
To see the actual publication please follow the link above